Joga Twarzy doskonała na jędrny podbródek

Naturalna metoda na pozbycie się zmarszczek to właśnie joga twarzy, jednak tym razem będzie o tym jak zredukować zwiotczałą skórę w obszarze brody, a tu najlepiej sprawdzą się ćwiczenia na jędrny podbródek.

Ćwiczenia twarzy to świetny sposób na to aby ujędrnić mięśnie twarzy, wzmocnić je a w rezultacie zachować dłużej młodszy i zdrowszy wygląd. Każda część twarzy angażuje różne mięśnie podczas mówienia, wykonywania grymasów, czy strojenia różnych min. Każdy z nas ma również swoją własną mimikę. Joga twarzy stanowi doskonałe narzędzie do tego, aby wzmocnić mięśnie, ujędrnić skórę oraz wygładzić zmarszczki. Właściwie dobrane ćwiczenia pomogą nam zatrzymać czas i działać wbrew sile grawitacje, szczególnie w okolicach podżuchwowych, gdzie mięśnie rozpięte są równolegle w stosunku do podłoża. Mówiąc o ujędrnieniu podbródka mamy na myśli wzmacnianie mięśni, które zwiemy trójkątem podżuchwowym oraz mięśnia bródkowego. To właśnie z tymi partiami musimy pracować, wzmacniać tą część mięśni twarzy aby mieć piękny, gładki, jędrny podbródek.

Opis ćwiczenia wzmacniającego jędrność podbródka 

Patrząc przed siebie, połóż opuszki palców obu dłoni na górnej części szyi. Delikatnie przechylaj głowę w tył jednocześnie przesuwając palcami po skórze w dół szyi, zatrzymaj się na obojczykach. Powróć do pozycji startowej i powtórz ćwiczenie dwa razy.

Następnie, używając górnej części obu dłoni, zacznij delikatnie poklepywać podbródek, na zmianę każdą ręką, przez 15 sekund.

Ćwiczenie to pobudzi produkcję kolagenu i elastyny oraz wzmocni mięśnie podbródka (trójkąt podżuchwowy) a w rezultacie wypełni i ujędrni podbródek. Ponadto dzięki ćwiczeniom wskazanych mięśni podnosimy oraz tonujemy dolną część szczęki, co przekłada się na redukcję zwiotczałej skóry.

Gimnastykujmy twarz aby uzyskać jędrny podbródek i aby nie poddał się on sile grawitacji.

Ćwiczenia jogi twarzy są skuteczne ale tylko wtedy, gdy wykonujemy je regularnie. Praktykując więc wskazane ćwiczenia należy pamiętać o tym aby wykonywać je codziennie, najlepiej o tej samej porze dnia. Wtedy uzyskamy najlepsze rezultaty, które powinny być widoczne już po trzech miesiącach ćwiczeń. Warto poświęcić codziennie tak niewiele czasu, aby niewielkim kosztem zyskać oczekiwane rezultaty.

Jeśli chcesz otrzymać spersonalizowany, dostosowany do potrzeb Twojej cery program ćwiczeń twarzy, skontaktuj się ze mną i umów na sesję indywidualną jogi twarzy, dostępną również przez Skype. Dowiesz się jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia twarzy,  masaż twarzy, oraz jak naturalnie wspomóc codzienną pielęgnację twarzy.